other races can trade with this station : no

Moderators: Henkie, X-Warrior B AS

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

other races can trade with this station : no

Post by Michiel1 » Tue, 20. Jun 06, 10:26

Als ik other races can trade with this station op no zet, gaat dit dan van mn recognition af bij andere rassen? Want mijn illegal goods complex(space fuel en space weed combo) is te populair en altijd leeg omdat er zoveel schepen komen kopen, als ik other races can trade with this station op no zet dan kan ik tenminste een beetje een voorraad maken.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 20. Jun 06, 11:25

Waarom zou de rep dan omlaag gaan? Als je niets verkoopt als je prijs te hoog staat gaat ie ook niet omlaag. Hij veranderd enkel als je iets aan de NPC verkoopt, hetgeen een positieve werking heeft (uiteraard).

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Wed, 21. Jun 06, 10:55

Omdat het misschien als racistisch beschouwd wordt als je goederen niet aan andere rassen wil verkopen :idea: .
Anyway, als ik other races can trade with this station op no zet komen ze tog gewoon handelen :? :? . Maar dat is mijn probleem niet momenteel, mijn probleem zijn de bugs.

CreHater
Posts: 647
Joined: Mon, 7. Jun 04, 08:07
x3

Post by CreHater » Wed, 21. Jun 06, 12:48

Gewoon meer Distilleries kopen... Ik heb er drie in Argon Space, en ze lopen nu langzamerhand helemaal vol. Sommige hebben meer dan 6000 voorraad... Ik denk dat veel mensen een kater hebben van mijn drank.
Ooit houdt het op. Maar dan moet ik wel zeggen dat mijn complexes bestaan uit 4 Distilleries (L) en 4 Wheat farms (L). Dus ik produceer wel erg veel Whisky.

En geen voorraad is toch fantastisch? Laat de verslaafden maar komen! Als ze geld hebben verkoop ik wel.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 21. Jun 06, 19:41

Michiel1 wrote:Anyway, als ik other races can trade with this station op no zet komen ze tog gewoon handelen :? :? .
Kan kloppen. Alle vrachtschepen die al onderweg zijn op het moment dat jij de instelling op 'No' zet, zullen alsnog doorgaan met hun handel. Er zullen slechts geen nieuwe reizen naar jouw fabriek begonnen worden.

Voor iets zeldzaams konden ze wel eens van heel ver komen, dus kans dat ze voorlopig nog even blijven kopen. Maar het houdt een keer op als het goed is :)

Michiel1
Posts: 303
Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
x3

Post by Michiel1 » Wed, 21. Jun 06, 21:10

maakt niet uit, mn bliss space en space fuel distillery zijn beide bijna vol en mn dream farm is op 3/4 maar mn wheat farm is erg langzaam en erg leeg, dat is de zwakste schakel :lol: .

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”