Xenon L probleem
Moderators: Henkie, X-Warrior B AS
-
- Posts: 303
- Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
Xenon L probleem
Ik heb na vele pogingen weer in weten te loggen... en ik heb een probleem (nee echt). Ik wil een Xenon L hebben omdat ik in een document las (niet toevallig in de tooltjes map van Yellowman) dat, voor mij persoonlijk, de Xenon L het beste schip zou zijn. Echter, elke keer als ik een Xenon sector binnen vlieg dan krijg ik eerst met een m1 of m2 te maken. Dit is wel irritant maar opzich niet zo'n probleem, maar als ik te dichtbij vlieg dan komen er om die m1's of m2's heen explosies, net alsof daar allemaal missiles ontploffen . Deze vage soort van bug zorgt ervoor dat ik binnen zo'n 1,5 seconde ontplof . Ik zoek naar een script(of iets dergelijks) om een Xenon L te kunnen kopen, of een bugfix voor dit irritante probleem.
-
- Moderator (Nederlands)
- Posts: 2967
- Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
Hmmm... nooit echt gebruik van gemaakt, maar een dergelijk effect klinkt als Flak. Da's een wapen voor grote schepen, niet een bug. Niet dichtbij die dingen komen zou mijn advies zijn
Probeer het eens in Black Hole Sun. Als ik me niet vergis vliegen daar nog steeds met grote regelmaat Xenon schepen doorheen. Geen last van M2/M1 daar.
Probeer het eens in Black Hole Sun. Als ik me niet vergis vliegen daar nog steeds met grote regelmaat Xenon schepen doorheen. Geen last van M2/M1 daar.
-
- Posts: 303
- Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
Jammer genoeg past dat niet in mijn strategie, ik kan in principe elk schip aan. Ow het is trouwens GEEN flak artillery, flak artillery is een blauwe "iets" die wordt afgevuurd om raketten te neutraliseren. Volgens mij beschadigen deze vreemde explosies de m2/m1 zelf ook! maar dat zie je slecht vanwege die schilden die ze hebben. Mijn strategie is eigenlijk heel simpel, ik vecht eigenlijk altijd alleen, dan ga ik in mn m3 zo dicht mogelijk naar een m2/m1 toe, totdat ik een "zwakke plek"(=plek waar geen wapen mij kan raken) heb gevonden, zodat ik boven het schip kan blijven vliegen en mn lasers erop kan legen.
-
- Posts: 462
- Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
-
- Posts: 303
- Joined: Sat, 10. Dec 05, 12:34
-
- Posts: 462
- Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
-
- Posts: 173
- Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
-
- Posts: 173
- Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
-
- Posts: 216
- Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
-
- Posts: 331
- Joined: Sat, 3. Sep 05, 11:10
Voordat we allemaal schepen gaan aanraden is het misschien zo relevant om te weten precies *waarvoor* die L dan ideaal zou zijn.
Eerlijk gezegd kan ik me weinig voorstellen waar een L goed in zou zijn:
Kijk, als het nu een Xenon LX geweest was, dan was duidelijk genoeg waarom je het had willen hebben [/list]
Eerlijk gezegd kan ik me weinig voorstellen waar een L goed in zou zijn:
- Snelheid: 123, middenmoot van de M3 klasse, trager dan de meeste dingen waar je zelf in zou willen vliegen
Acceleratie: 29, wederom middenmoot
Wendbaarheid: 114. Hierin is de L het beste van de M3s, maar een (Pirate) Nova Raider komt met 104 erg dicht in de buurt en heeft flink wat andere voordelen.
Vrachtruim: 234, bovengemiddeld, maar minder dan een Pirate Falcon (die ook nog eens sneller is)
Schilden: 3x 25. Vrij normaal voor een zwaarder M3.
Wapenenergie: 3000. Werkelijk waardeloos, dit is minder dan sommige M4s...
Wapengenerator: 75. Idem. Slechtste van alle M3 varianten.
Wapens: IRE, PAC, AHEPT en PBE. Niets bijzonders.
Turret: geen!
Kijk, als het nu een Xenon LX geweest was, dan was duidelijk genoeg waarom je het had willen hebben [/list]
-
- Posts: 58
- Joined: Sat, 29. Jul 06, 13:32
Lx
Moet haast wel, ik heb een Raptor Carrier met 65 van die LX-en, 8 AHEPTS per stuk, 2 BHEPTS in de turrets. Zelf met een M2 een drukke Xenon sector binnengejumpt en toen de carrier meegenomen, alle LX-en los en met maar 2 verlies en weer 2 buitgemaakt eruitgekomen.
Je PC wordt er retetraag van, maar die sector wordt helemaal leeggeveegd!
Je PC wordt er retetraag van, maar die sector wordt helemaal leeggeveegd!