[X3 XTM] Skrypt Salvage Claim Software i Bail Signal Extension.

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

jk16
Posts: 131
Joined: Mon, 28. Jan 08, 16:12

Post by jk16 » Thu, 24. Apr 08, 14:31

Coś mnie chyba ominęło. Twoje pytanie Pavlo sugeruje, że Gildia Najemników gryzie się z BSE - prawdę mówiąc nie słyszałem o tym, ale nowy jestem. Osobiście używam obu i jakoś chodzi, choć z BSE mam problem podobny do opisywanego gdzieś przez Yacka: skrypt działa, ale te procenty jakbym nie ustawił, to i tak kadłub schodzi prawie do minimum (a nigdy nie przekracza 25-30 %).

Co do 2 pytania: generalnie im wyższy procent, tym więcej sprzętu zostaje (nie ulega zniszczeniu).

Pozdrawiam

User avatar
Pavlo
Posts: 721
Joined: Thu, 6. May 04, 08:56
x3tc

Post by Pavlo » Thu, 24. Apr 08, 14:39

Z tego co pamiętam to gdy odpalone jest i BSE i GN to dzieją sie jakieś dziwne rzeczy i są problemy z BSE (ktoś opisywał na forum). Dlatego wolę GN nie instalować.
X3 TC: 200 mln kr. Boreas, Deimos, Hyperion, Vidar, 2xSpringblossom, HCP, Centaur Naprawczy, 6 UT, 4 fabryki, kompleks alkoholowy :) i trochę drobnicy...

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Thu, 24. Apr 08, 14:55

Nie chodzi o to czy masz zainstalowane, czy nie GN. Tylko raczej o to że GN ma podobny mechanizm (skrypt) jak BSE (to znaczy skrypt na wyskakiwania pilotów) i gryzą się w ten sposób że podczas misji obrony/ataku sektora, gdy wokół pełno chętnych do wyskakiwania, co chwila dostajesz komunikat że nastąpiło zapętlenie i coś tam będzie usunięte. Tylko że taki komunikat w poprzedniej grze miałem tylko ze dwa trzy razy właśnie podczas misji najemników, dlatego sądziłem że to jest tym spowodowane. Teraz w nowej grze, mimo że jeszcze ani razu nie brałem misji najemników (inna sprawa że ich nie lubię - znaczy misji, nie najemników) to wiadomość o pętli bardzo często dostaję i to nawet wtedy gdy akurat nikogo nie atakuję. Wychodzi raczej na to, że zapętlenie skryptu następuje w momencie gdy nie tylko ty, ale również piloci NPC zmuszają innych do opuszczenia statków i gdy takie wymuszenie następuje w zbyt krótkich odstępach czasu. W niczym to nie szkodzi (mam nadzieję) i da się z tym żyć (grać).
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

jk16
Posts: 131
Joined: Mon, 28. Jan 08, 16:12

Post by jk16 » Thu, 24. Apr 08, 15:09

Podziękowania za info Yacku.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Thu, 24. Apr 08, 15:36

Przestańcie!
Od podziękowań jest specjalny temat. :-)
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

marcin79
Posts: 35
Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24

Post by marcin79 » Fri, 9. May 08, 06:51

panowie mam problemik z scs i bse. Mianowicie kiedy miałem wersje 1,4 pl to wszystko grało, natomiast gdy zminenłem na 2002 i dodałem bonuspacka i xtm to pojawił sie problem bo bse i scs po zainstalowaniu nie chca wchodzic a dodatkowo dostaje wiadomość, że brakuje mi pliku array(7213). Czy bonuspack przeszkzdza bse i scs

User avatar
LeWaR
Posts: 1472
Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
x3tc

Post by LeWaR » Fri, 9. May 08, 09:34

a spolszczenie do XTM zainstalowałeś??
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude

marcin79
Posts: 35
Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24

Post by marcin79 » Fri, 9. May 08, 16:26

tak zainstalowałem spolszczenie xtm znaczy przekopiowałem pliki z tego (zrobione)

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 9. May 08, 17:20

No to coś źle zrobiłeś. Bo brakujący plik 7213 to plik tekstowy XTM-a. Sprawdź sobie w katalogu "t" czy masz plik 487213.xml. Jeśli nie masz to pewnie spolszczenie (a przynajmniej pliki tekstowe) grałeś nie tam gdzie trzeba.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

marcin79
Posts: 35
Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24

Post by marcin79 » Fri, 9. May 08, 19:21

a i jeszcze jedno jak chce znależć w interfejsie te skrypty to nad bse pojawia mi sie readtext 7533-1 wiecie co to do licha

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Fri, 9. May 08, 19:48

System Overide Software. Mówi ci to coś? Instalowałeś taki skrypt?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

User avatar
LeWaR
Posts: 1472
Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
x3tc

Post by LeWaR » Fri, 9. May 08, 22:20

Jego następcą jest SCS - - sos należy wywalić
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude

marcin79
Posts: 35
Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24

Post by marcin79 » Sat, 10. May 08, 06:16

panowie nie instalowałem zadnego sos .
zrobiłem tak :
1 czyste polskie x3
2 niespolszczony 1.4.03 - 2.0.01
3 spolszczony 2.0.01 - 2.0.02
4 xtm główny mod
5 łatka
6 spolszczenie xtm
7 bse
8 scs

jk16
Posts: 131
Joined: Mon, 28. Jan 08, 16:12

Post by jk16 » Sat, 10. May 08, 12:04

Na początek sprawdził bym metodą z FAQ dot. readtxtów (oczywiście bez tłumaczenia tekstu w zawartości pliku). Przynajmniej byłby opis angielski zamiast "readtxt ...."
Ale może bardziej doświadczeni koledzy znajdą inny sposób.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sat, 10. May 08, 21:09

Skrypt System Overide Software i Salvage Claim Software korzystają z tego samego pliku tekstowego 7533. Albo pobaw się z robieniem polskiego pliku z 44 na 48 (patrz do FAQ), albo ściągnij sobie spolszczenie do SCS i wrzuć gotowy plik 487533.xml do podkatalogu "t".
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

marcin79
Posts: 35
Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24

Post by marcin79 » Mon, 12. May 08, 06:15

juz doszedłem dzięki chłopaki po prosty poszukałem i wywaliłem ten read text i jest ok. A tak z innej beczki to co zrobic żeby gra płynniej chodziła podczas walk szukałem tego skryptu co taxówki i małe asteroidy usówa i nie znalazłem

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Mon, 12. May 08, 10:51

Zobacz do FAQ, pytanie #25
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

MacDyller
Posts: 40
Joined: Mon, 10. Dec 07, 11:57
x3tc

Post by MacDyller » Sun, 18. May 08, 22:51

Pytanie odnośnie Salvage Claim Software (a. k. a Oprogramowanie Zbieraczy Złomu).
Czy to powinno działać zdalnie na statkach w innych sektorach? Zdarzyło się tak, że wydałem polecenie Słoniowi aby zgarnął (przejął) jakiś prawie-wrak piracki (był poza zasięgiem) - no i nic nie zrobił (stanął w miejscu). Szkoda, że automatycznie nie zbiera takich, wydaje polecenie zadokowania u siebie i nie odwozi do stoczni (albo chociaż informuje, że hangar pełny). :P
X3:TC ENG

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Sun, 18. May 08, 22:54

To nie działa zdalnie, tylko na statku, w którym jesteś.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

MacDyller
Posts: 40
Joined: Mon, 10. Dec 07, 11:57
x3tc

Post by MacDyller » Sun, 18. May 08, 23:00

Dzieki. Eh... 6 melonów w plecy :D
X3:TC ENG

Return to “Polskie / Polish X-Forum”