[X3 XTM] Skrypt Salvage Claim Software i Bail Signal Extension.
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
-
- Posts: 131
- Joined: Mon, 28. Jan 08, 16:12
Coś mnie chyba ominęło. Twoje pytanie Pavlo sugeruje, że Gildia Najemników gryzie się z BSE - prawdę mówiąc nie słyszałem o tym, ale nowy jestem. Osobiście używam obu i jakoś chodzi, choć z BSE mam problem podobny do opisywanego gdzieś przez Yacka: skrypt działa, ale te procenty jakbym nie ustawił, to i tak kadłub schodzi prawie do minimum (a nigdy nie przekracza 25-30 %).
Co do 2 pytania: generalnie im wyższy procent, tym więcej sprzętu zostaje (nie ulega zniszczeniu).
Pozdrawiam
Co do 2 pytania: generalnie im wyższy procent, tym więcej sprzętu zostaje (nie ulega zniszczeniu).
Pozdrawiam
-
- Posts: 721
- Joined: Thu, 6. May 04, 08:56
Z tego co pamiętam to gdy odpalone jest i BSE i GN to dzieją sie jakieś dziwne rzeczy i są problemy z BSE (ktoś opisywał na forum). Dlatego wolę GN nie instalować.
X3 TC: 200 mln kr. Boreas, Deimos, Hyperion, Vidar, 2xSpringblossom, HCP, Centaur Naprawczy, 6 UT, 4 fabryki, kompleks alkoholowy i trochę drobnicy...
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Nie chodzi o to czy masz zainstalowane, czy nie GN. Tylko raczej o to że GN ma podobny mechanizm (skrypt) jak BSE (to znaczy skrypt na wyskakiwania pilotów) i gryzą się w ten sposób że podczas misji obrony/ataku sektora, gdy wokół pełno chętnych do wyskakiwania, co chwila dostajesz komunikat że nastąpiło zapętlenie i coś tam będzie usunięte. Tylko że taki komunikat w poprzedniej grze miałem tylko ze dwa trzy razy właśnie podczas misji najemników, dlatego sądziłem że to jest tym spowodowane. Teraz w nowej grze, mimo że jeszcze ani razu nie brałem misji najemników (inna sprawa że ich nie lubię - znaczy misji, nie najemników) to wiadomość o pętli bardzo często dostaję i to nawet wtedy gdy akurat nikogo nie atakuję. Wychodzi raczej na to, że zapętlenie skryptu następuje w momencie gdy nie tylko ty, ale również piloci NPC zmuszają innych do opuszczenia statków i gdy takie wymuszenie następuje w zbyt krótkich odstępach czasu. W niczym to nie szkodzi (mam nadzieję) i da się z tym żyć (grać).
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Przestańcie!
Od podziękowań jest specjalny temat.
Od podziękowań jest specjalny temat.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 35
- Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24
panowie mam problemik z scs i bse. Mianowicie kiedy miałem wersje 1,4 pl to wszystko grało, natomiast gdy zminenłem na 2002 i dodałem bonuspacka i xtm to pojawił sie problem bo bse i scs po zainstalowaniu nie chca wchodzic a dodatkowo dostaje wiadomość, że brakuje mi pliku array(7213). Czy bonuspack przeszkzdza bse i scs
-
- Posts: 1472
- Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
a spolszczenie do XTM zainstalowałeś??
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
-
- Posts: 35
- Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
No to coś źle zrobiłeś. Bo brakujący plik 7213 to plik tekstowy XTM-a. Sprawdź sobie w katalogu "t" czy masz plik 487213.xml. Jeśli nie masz to pewnie spolszczenie (a przynajmniej pliki tekstowe) grałeś nie tam gdzie trzeba.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 35
- Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
System Overide Software. Mówi ci to coś? Instalowałeś taki skrypt?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 1472
- Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
Jego następcą jest SCS - - sos należy wywalić
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
-
- Posts: 35
- Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24
-
- Posts: 131
- Joined: Mon, 28. Jan 08, 16:12
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Skrypt System Overide Software i Salvage Claim Software korzystają z tego samego pliku tekstowego 7533. Albo pobaw się z robieniem polskiego pliku z 44 na 48 (patrz do FAQ), albo ściągnij sobie spolszczenie do SCS i wrzuć gotowy plik 487533.xml do podkatalogu "t".
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 35
- Joined: Tue, 8. Apr 08, 06:24
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
Zobacz do FAQ, pytanie #25
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 40
- Joined: Mon, 10. Dec 07, 11:57
Pytanie odnośnie Salvage Claim Software (a. k. a Oprogramowanie Zbieraczy Złomu).
Czy to powinno działać zdalnie na statkach w innych sektorach? Zdarzyło się tak, że wydałem polecenie Słoniowi aby zgarnął (przejął) jakiś prawie-wrak piracki (był poza zasięgiem) - no i nic nie zrobił (stanął w miejscu). Szkoda, że automatycznie nie zbiera takich, wydaje polecenie zadokowania u siebie i nie odwozi do stoczni (albo chociaż informuje, że hangar pełny).
Czy to powinno działać zdalnie na statkach w innych sektorach? Zdarzyło się tak, że wydałem polecenie Słoniowi aby zgarnął (przejął) jakiś prawie-wrak piracki (był poza zasięgiem) - no i nic nie zrobił (stanął w miejscu). Szkoda, że automatycznie nie zbiera takich, wydaje polecenie zadokowania u siebie i nie odwozi do stoczni (albo chociaż informuje, że hangar pełny).
X3:TC ENG
-
- Posts: 3157
- Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
To nie działa zdalnie, tylko na statku, w którym jesteś.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]