*** FAQ X3, X3+XTM, X3:TC lista pytań ***
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
T.U.B.S będzie przetłumaczony.
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude
Czy jest w FAQ informacja o rodzajach osłon podstawowych, mam na myśli różnice, zalety, przewaga osłon wojskowych nad zwyklymi o tej samej "mocy", oraz osłon pirackich. Spotkałem takie parę razy, ale nie wiem np. w czym 5MJ zwykłe są gorsze od 5MJ wojskowych albo pirackich. Rozumiem tyle, że nie mogę zainstalować wojskowych do np. zwykłego M4 Paranidian, ale mogę do wersji np. Zwiadowca. Ale właśnie czy warto zabiegać o te osłony specjalne i dlaczego?
Może gdzieś już o tym była dyskusja?
Może gdzieś już o tym była dyskusja?
OK dodam linka do statystyk statków, jest tam też statystyka broni i osłon. Co prawda jest to statystyka dla XTM, ale podstawowe statki, osłony i broń z X3 tez tam jest.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Ponieważ FAQ na tym forum jest już nieaktualne, należny je zaktualizować. Jednak jest to trochę pracochłonne, proszę więc uzbroić się w cierpliwość. Niebawem pojawią się poprawione linki do odpowiedzi.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
1. To nie jest temat na taką dyskusję. Ten tema dotyczy FAQ, jego kształtu i tego ca ma w nim być. Nie ma odpowiedniego tematu? To go załóż i tam zadaj pytanie.
2. Podaj bliższe szczegóły Twojego problemu. Bo informacja że nie możesz zainstalować spolszczenie jest zbyt ogólna. Nie możesz pobrać spolszczenia, wypakować, nie wiesz gdzie wypakować pliki? Itp, itd.
2. Podaj bliższe szczegóły Twojego problemu. Bo informacja że nie możesz zainstalować spolszczenie jest zbyt ogólna. Nie możesz pobrać spolszczenia, wypakować, nie wiesz gdzie wypakować pliki? Itp, itd.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 15
- Joined: Sat, 7. Jun 08, 21:01
pytanie
Stałem sobie w bramie... Dostałem od tyłu statkiem który się pojawił.
Czy jeśli będzie to statek zaprzyjaźnionej rasy, spadnie mi u niej ranga?
Czy jeśli będzie to statek zaprzyjaźnionej rasy, spadnie mi u niej ranga?
Załóż temat i tam zadaj pytanie.
Ten temat dotyczy FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytań. To że w pierwszym poście pisze że każdy może zadać tu pytania, to oznaczało to w zamyśle twórców FAQ zadanie pytania, które często się przewijało na forum i dlatego powinno zostać dopisane go FAQ. Nie oznacza to że można tu zadawać dowolne pytania.
Ten temat dotyczy FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytań. To że w pierwszym poście pisze że każdy może zadać tu pytania, to oznaczało to w zamyśle twórców FAQ zadanie pytania, które często się przewijało na forum i dlatego powinno zostać dopisane go FAQ. Nie oznacza to że można tu zadawać dowolne pytania.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
-
- Posts: 15
- Joined: Sat, 7. Jun 08, 21:01
może nieprecyzyjnie się wyraziłem:
- jak traktowane jest zderzenie się ze statkiem którejść z frakcji (rasy)
- jak traktowane jest takie zderzenie gdzie zniszczymy taki statek (rozbije się o nas)
- chyba mi nie powiesz, że temat nie jest warty uwzględnienia w faq? To się może zdarzyć zawsze i każdemu.
- jak traktowane jest zderzenie się ze statkiem którejść z frakcji (rasy)
- jak traktowane jest takie zderzenie gdzie zniszczymy taki statek (rozbije się o nas)
- chyba mi nie powiesz, że temat nie jest warty uwzględnienia w faq? To się może zdarzyć zawsze i każdemu.
Teraz owszem bardziej precyzyjnie.
Jednak z takim pytaniem spotykam się po raz pierwszy, więc już to dyskwalifikuje je aby uznać jego potrzebę w FAQ. Do FAQ nie mogą lądować wszystkie pytania jak leci, bo to przeczy idei FAQ.
Jednak z takim pytaniem spotykam się po raz pierwszy, więc już to dyskwalifikuje je aby uznać jego potrzebę w FAQ. Do FAQ nie mogą lądować wszystkie pytania jak leci, bo to przeczy idei FAQ.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Chyba się muszę zgodzić z przedmówcą, zniszczenie statku niezależnie czy z laserów czy taranowaniem (do tego się sprowadza w istocie, gdy po zderzeniu nasz dalej lata, a ten drugi nie ), to podpada pod stosowny paragraf, opisany w instrukcji do gry, więc w FAQ niepotrzebny .
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Co ci ci się źle wyświetla? Sam tez używam FF i nic złego nie zauważyłem.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
A'propos tego punktu to w XTM widziałem warsztat również u Splitów. Może małe uaktualnienie? .#64 Jak używać Warsztatu? [XTM]
XTM wprowadza nowe urządzenie: Warsztat. Dostępny w Kwaterze Głównej OTAS i DOK-ach Zaopatrzeniowych Teladian. Kosztuje około 1.8 mln.
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Trzeba to zgłosić FAQ_PL. Sprawdzę i jeśli się potwierdzi będzie aktualizacja.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Miałeś rację Sau, była pomyłka, Warsztat jest do kupienia u Splitów nie Teladian. Poprawiłem w FAQ.
Dzięki za zwrócenie uwagi.
Dzięki za zwrócenie uwagi.
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]